Данило Манчић о изложби:
Изложба је постављена као интегрална целина од тридесет радова, од којих половину радова чине портрети израђени у техници угљена на папиру, док другу половину чине графике изведене у модерној техници дигиталних принтова. На основу цртежа се успоставља релација и губи јасна разлика између класичне ликовне технике и екранско дигитално генерисане слике. Реч је о иконичким (фигуративним) сликама које приказују “психоделију” и фантазматски унутрашњи свет отуђеног савременог човека-уметника. Често деформисане, слободне, искарикиране, измаштане форме плод су спајања фигурације и асоцијативне апстракције. Резултат су хибридне фигуре (полиморфне фигуре) настале под јаким утицајем афричке уметности и кубизма, као последица спајања и комбиновања естетике примитивизма и традиције западњачког компоновања у сликарству. Готово “халуцинантне”, фантазмагоричне фигуре, настале су са жељом да изненаде, интригирају, узнемире, провоцирају или насмеју посматрача. Гротескне, хибридне творевине делом су људи, делом животиње, делом делови биљака. Према стилском усмерењу највише одговарају поп-кубо-надреалистичком усмерењу пружајући посматрачу другачију перцепцију и доживљај уметникове стварности. Еротизована лица и тела обојена саркастичним хумором, шљаштећи свет у лепом паковању, несвесни садржаји који избијају на површину, чине овај весели, враголасти свет измишљених ликова. Ово је својеврсни лични покушај уметника да изрази осећања, жеље, пројекције које се доводе у везу са женским телом а нарочито са женским сексуалним магнетизмом.
Фотографије са отварања изложбе можете погледати овде.